Retourbeleid

Herroepingsrecht en retouren

Op bloemen is het herroepingsrecht uitgesloten in verband met de beperkte houdbaarheid. Op alle andere producten is het herroepingsrecht wel toepasbaar. Dat wil zeggen dat je je product zonder een reden te geven retour mag sturen. Dit moet je wel doen binnen 14 dagen na ontvangst van het product en dit aan te geven bij onze klantenservice. Na het aangeven heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Zonder vooraf melden retour sturen kan ook, als je dan maar een melding van herroeping toevoegt. Terugsturen dient dan ook binnen 14 dagen te gebeuren.

Gelieve retouren altijd zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking vermeld staat.

Je ontvangt dan zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 14 dagen na herroeping, het door jouw betaalde bedrag (product bedrag + bezorgkosten heen) teruggestort op je rekening.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot de goederen zijn ontvangen of wanneer je hebt kunnen aantonen dat je het product hebt teruggezonden.

De kosten voor het terugsturen / bezorgen van het product is voor eigen rekening. Wanneer blijkt dat je het product hebt beschadigd (en dit is vooraf niet gecommuniceerd) kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Modelformulier voor herroeping

(Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

  1. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ e-mailadres van ondernemer]
  2. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
  3. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
  4. [Naam consumenten(en)]
  5. [Adres consument(en)]
  6. [Handtekening consument(en)] Alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingevuld.
Chat openen
Bloemetje bestellen?